samen werken aan een fijn centrum
We bouwen graag een goede relatie op met onze klanten en patiënten. Om iedereen zo adequaat en plezierig mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we een aantal huisregels opgesteld.
Normen en Waarden
Binnen de praktijk moet iedereen zich volgens de algemeen geldende normen en waarden gedragen.
Parkeren
Wil je je fiets of auto zo parkeren dat anderen daar geen overlast van ondervinden? Je kunt de auto parkeren in de vakken die er rondom de praktijk zijn.
Direct plaatsnemen in de wachtruimte
Heb je een afspraak? Je hoeft je dan niet te melden bij de receptie, maar je kan direct plaatsnemen in de wachtruimte.
Na 10 minuten wachten
Wanneer je 10 minuten ná het verstrijken van de begintijd van je behandeling nog niet door je therapeut opgehaald bent, meld je dan bij de receptie.
Wachtruimte netjes
Wil je de wachtruimte netjes achterlaten en gebruikte lectuur en/of speelgoed terugleggen na gebruik?
VOORRANG AAN MINDERVALIDEN
Wil je bij gebrek aan zitruimte voorrang geven aan mindervalide personen? Niet roken In de praktijk mag niet worden gerookt.
Op tijd afzeggen
Verhinderd voor een afspraak? Kan gebeuren. Wil je dit wel op tijd bij ons doorgeven? Zeg je niet op tijd af (ten minste 24 uur van tevoren), dan brengen wij de kosten voor de behandeling bij jou in rekening. Bij geen gehoor of buiten de openingstijden (dus ook in het weekend) kun je een bericht inspreken op de voicemail of ons mailen. De afspraakbevestiging via mail helpt je ook herinneren aan je afspraak. Wil je hier gebruik van maken, geef dan je mailadres aan ons door en voorkom onnodige kosten bij verhindering!
HANDDOEK EN HYGIËNE
Je wordt verzocht bij elke behandeling een handdoek mee te nemen. Verder verwachten wij van je dat jij als patiënt/cliënt de persoonlijke hygiënische regels in acht neemt.
PASSENDE KLEDING, SCHONE SCHOENEN
Als de behandeling ook in de oefenzaal plaatsvindt, vragen wij je passende kleding en schone (sport)schoenen te dragen.
WAARDEVOLLE SPULLEN
Laat geen waardevolle spullen achter in de wachtruimte.
VERLIES OF DIEFSTAL
De praktijk is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor verlies of diefstal van eigendommen in of rond het pand.
CALAMITEITEN
In geval van calamiteiten volg je de aanwijzingen van het personeel of de hiertoe bevoegde instantie (politie, brandweer) op.
PERSOONLIJK LETSEL
De praktijk aanvaart geen enkele aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel van cliënten die zich niet aan de instructies van de fysiotherapeut hebben gehouden.
ZORGVERZEKERAARS
De praktijk heeft contracten met bijna alle zorgverzekeraars. Hierdoor kunnen wij rechtstreeks declareren bij jouw verzekeraar. Lees zelf goed de polisvoorwaarden na, zodat je weet hoeveel behandelingen je vergoed krijgt.
AFSPRAAKKAARTJE MEENEMEN OF AFSPRAAKBEVESTIGING PER MAIL
Neem altijd uw afspraakkaartje mee. De therapeut kan daar dan de volgende afspraken op invullen. Ook maken wij gebruik van de afspraakbevestiging per mail. Hiermee krijgt u 24 uur van te voren een herinnering voor uw afspraak. Hierin staat de tijd, de locatie en met welke therapeut u een afspraak heeft. Wilt u hier gebruik van maken, geef dan uw mailadres aan ons door.
KEURMERK
Het Keurmerk is een door zorgverzekeraars erkend register in de Fysiotherapie dat staat voor kwaliteit, transparantie en een hoge patiënttevredenheid.
Dit houd voor u in dat gegevens over de behandeling geanonimiseerd worden gebruikt voor onderzoek en verantwoording (denk geboortejaar, geslacht, duur behandeltraject en soort klacht). Uw privacy blijft hiermee gewaarborgd.
afspraak maken.
Bel 085 – 90 255 02. Wil je liever wat meer informatie ontvangen, mail dan info@bewegennaargezondheid.nl.